torstai 5. huhtikuuta 2012

Pääsiäisen aikaan...

Tämä ilta on kulunut pitkälti lankoja lajitellessa. Sain Äidiltäni viisi kassia lankaa, joita hän ei enää tarvinnut. Osan pidän, osa menee kierrätykseen ja osan lahjoitan koululaisten iltapäiväkerholle.

Ystäväni neiti kahdeksan v halusi virkata myös oman korin pääsiäisruoholle. Itse olen virkannut koreja vaikka kuinka monta, eikä niitä viitsi esitellä sen kummemmin, mutta tämän tuotoksen esittelen mieluusti. Mielestäni todella hienoa kahdeksanvuotiaalta.


Esittelyvuoron saa myös tämä heppa, jonka ystäväni on tehnyt kaavoista alkaen itse.


No, olen minäkin saanut jotain aikaiseksi. Olin eilen huovutuskurssilla, josta sain monia uusia ideoita. Saattaapa niitä vilahdella jatkossa blogissakin. Suurin juttu itselleni oli uskaltautua neulahuovuttamaan styroxin päälle. Vaikka olen nähnyt ohjeita, joissa niin oli tehty, olivat omat epäilykseni suuret. Olin varma, että styrox murenee alta ja jäljellä olisi epämääräinen mytty. Styrox-munan päälle huovuttaminen osoittautui paitsi onnistuneeksi kokeiluksi, myös erittäin hauskaksi.

Ensimmäinen muna sai kellertävän huovan ylleen ja kaveriksi kolme pajunoksaa. Oksat nyt ovat hieman persoonallisia, mutta se on sitä taiteellista vapautta :)


Vihreä muna odottaa vielä koristeita. Saapa nähdä mitä tähän keksii....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti